WayteQ.si je spletna trgovina katero upravlja podjetje Wayteq Rado Gladek s.p., Ljubljanska cesta 13D, 1236 Trzin.

Prosimo vas, da pred nakupom  natančno preberete in upoštevate  Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da NE uporabljate zgoraj navedene spletne trgovine. Wayteq Rado Gladek s.p., Trzin, si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani WAYTEQ.SI kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam svetujemo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

Cene
Vse cene v spletni trgovini WAYTEQ.SI so navedene v EUR in vključujejo tudi davek na dodano vrednost (DDV), razen kjer je napisano, da cena DDV ne vključuje. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih 15 dni oziroma do razprodaje zalog.

Dobavni rok

Spletna trgovina WAYTEQ.SI se trudi, da bo blago dostavljeno do naročnika v čim krajšem roku, predvidoma v 2 do 5 delovnih dneh. (razen če pri izdelku ne piše drugače) Po oddaji naročila boste prejeli njegovo potrditev, ki vsebuje potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.

Dostava ali prevzem
Blago dostavlja paketna služba Pošte Slovenije ter podjetja GLS. Dostava je možna tudi s strani kateregakoli podjetja, ki se ukvarja s prevozi.  V primeru, da v času dostave niste dosegljivi na naslovu, ki sta za dostavo navedli v naročilu boste obveščeni o terminu ponovne dostave ali pa vas bo pošiljka čakala na najbližji pošti. V primeru večjih naročil, pa se bo dostavljalec dogovoril z vami o času dostave. V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem nemudoma obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene artikle. Predvideni rok dostave je 2 do 5 delovnih dni. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. V nobenem primeru pa spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. Po predhodnem dogovoru je mogoče naročeno blago prevzeti tudi osebno na sedežu podjetja.

Varovanje podatkov in zasebnost

Podjetje Wayteq Rado Gladek s.p., Trzin se zavezuje skrbno varovati podatke o kupcih (osebne podatke, podatke o nakupih), ki jih pridobi na spletnem mestu WAYTEQ.SI in zbrane podatke uporabljati izključno za izvedbo nakupov. Podatki o kupcih se varujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se v nobenem primeru ne bodo posredovali tretjim osebam.
Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni trgovini WAYTEQ.SI je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev naše spletne trgovine.

Odgovornosti

Wayteq Rado Gladek s.p., Trzin se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Vendar pa Wayteq Rado Gladek s.p. ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako pa ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani WayteQ.si

Plačila
Wayteq Rado Gladek s.p. pri naročilu v spletni trgovini nudi možnost plačila po predračunu, povzetju ali preko PayPala. V primeru osebnega prevzema na sedežu podjetja je mogoče tudi plačilo s plačilnimi karticami, MAESTRO, MASTERCARD,VISA, JCB, UNION PAY in V PAY sistema SIX PAYMENT.

Garancija
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe, neupoštevanja navodil o uporabi izdelka in napak zaradi višje sile.

Naročila
Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri Wayteq Rado Gladek s.p. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi podjetja Wayteq Rado Gladek s.p. (dostop osebno ali po telefonu). Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti.

Postopek nakupa - sklenitev pogodbe
Izbor artiklov - oddaja naročila kupec izbere artikle, ki jih želi v košarici ter na blagajni izpolni vse potrebne podatke in odda naročilo. Naročilo se postavi v čakalno vrsto, kupec pa dobi kopijo naročila v svoj poštni predal. Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v "arhivu" na strežniku ponudnika.

Naročilo potrjeno - pogodba sklenjena
V roku najkasneje 48 ur ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se ponudnik zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Pogodba med ponudnikom in uporabnikom je v primeru potrditve naročila s sporočilom "V obdelavi" nepreklicno sklenjena, v primeru zavrnitve naročila pa pogodba ni sklenjena.

Dobava izdelkov

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 2-5 delovnih dni, v ostalih primerih pa do 4 tedne po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali telefonu. Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili ter garancijskim listom.

Pritožbe in spori

WayteQ Rado Gladek s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. WayteQ Rado Gladek s.p. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem WayteQ Rado Gladek s.p. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 081/614888 ali po elektronski pošti na trgovina@wayteq.si Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@wayteq.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

WayteQ Rado Gladek s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si WayteQ Rado Gladek s.p. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi WayteQ Rado Gladek s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

WayteQ Rado Gladek s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


Vračilo blaga

V primeru, da želi kupec odstopiti od pogodbe iz kakršnega koli razloga, mora to pisno sporočiti prodajalcu v roku 15 dni na spodaj navedeni naslov ali po e-pošti: trgovina@wayteq.si. Rok 15 dni začne teči naslednji dan po prejemu blaga. V kolikor kupec odstopa od pogodbe po prejemu blaga, mora prodajalcu blago vrniti v roku 30 dni po poslanem pisnem sporočilu odstopa od pogodbe. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je bilo blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegov količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Prodajalec vrne kupnino najkasneje v roku 30 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Blago se lahko vrne osebno ali po pošti na naslov:

 

Wayteq Rado Gladek s.p., Ljubljanska cesta 13D, 1236 Trzin

 

POMOČ

Kupec dobi dodatne informacije in pomoč:

-          preko elektronske pošte: trgovina@wayteq.si

-          na telefonu št.: 081/614888 ali 051/383523 (od ponedeljka do petka, od 08-18. ure)


Accept

piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. S uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke.